In ultimele saptamani vad ca am dezvoltat o dependenta acuta de melodii rock energice cu mesaj puternic... Imi vine sa sar si sa urlu de fiecare data cand aud refrenul... Ah, the joy of music... De 2 zile, in playlist-ul meu pe repeat este...
AC DC - Highway To Hell
Living easy, livin' free
Season ticket, on a one - way ride
Asking nothing, leave me be
Taking everything in my stride
Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
Going down, party time
My friends are gonna be there too
I'm on the highway to hell
On the Highway to hell
Highway to hell
I'm on the highway to hell
No stop signs, speedin' limit
Nobody's gonna slow me down
Like a wheel, gonna spin it
Nobody's gonna mess me 'round
Hey Satan! Paid my dues
Playin' in a rockin' band
Hey Mama! Look at me
I'm on my way to the promise land
I'm on the highway to hell
Highway to hell
I'm on the highway to hell
Highway to hell
Dont stop me!
I'm on the highway to hell!
I'm on the highway to hell!
I'm on the highway to hell!
I'm on the highway to hell!
And I'm goin down..all the way!
I'm on the highway to hell..
13 august 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)

2 comentarii:
Tin minte ca,Spatarica m-a invatat versurile de la melodie,cand iesisem intr-o zi de la liceu.
Ma rog,mai nou,am redescoperit si eu niste classic choones,ca tot ai postat alice cooper si ac/dc and well...,ma rog,cred ca o sa dau un copy-paste la tot ce am muzica in momentul de fata in pc.
1. Craig David - 7 days (3:57)
2. Chamonix - 77 Strings (5:14)
3. Robbie Williams - Angels (4:25)
4. Roger Sanchez - Another chance (3:29)
5. Burial - Archangel
6. George Thorogood - Bad to the bone (4:54)
7. Michael Jackson - Bad (4:07)
8. Michael Jackson - Beat it (4:18)
9. Underworld - Beautiful burnout (8:09)
10. U2 - Beautiful day (4:06)
11. Michael Jackson - Billie Jean (4:54)
12. The Verve - Bittersweet symphony (5:58)
13. Shaggy - Boombastic (4:15)
14. Daso & Pawas - Bummelzug [Daso & Pawas afternoon remix] (9:50)
15. UB40 - Can't help falling in love (3:29)
16. Sonny J - Can't stop moving [Mirwais remix] (2:58)
17. US3 - Cantaloop (4:28)
18. Robbie Williams - Come undone (4:38)
19. Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance wiv me (3:14)
20. Abba - Dancing queen (3:52)
21. Michael Jackson - Dirty Diana (4:41)
22. Ida Engberg - Disco volante (6:51)
23. U2 - Discothèque (5:19)
24. Lauryn Hill - Doo wop! That thing (3:59)
25. Orsan Kart - Eine weitere stunde (5:20)
26. U2 - Elevation (3:46)
27. N.E.R.D. - Everyone nose (3:27)
28. Alicia Keys - Fallin' (3:16)
29. Jeff Samuel - Fire [Claude Vonstroke's like fiyaa remix] (6:29)
30. Mr. Oizo - Flat Beat (5:22)
31. Lenny Kravitz - Fly away (3:41)
32. George Michael - Freedom (6:28)
33. Fugees - Fu-Gee-La (4:19)
34. Pras,Ol' Dirty Bastard & Mya - Ghetto supastar (4:25)
35. Gnarls Barkley - Gone daddy gone (2:28)
36. The Ting Tings - Great DJ [Calvin Harris remix] (7:06)
37. The Tin Tings - Great DJ (3:23)
38. Radio Slave feat. Danton Eeprom - Grindhouse [Dubfire terror planet mix] (9:21)
39. Orbital - Halcyon & on & on (9:25)
40. U2 - Hold me,thrill me,kiss me,kill me (4:45)
41. Adele - Hometown glory [High Contrast remix] (6:34)
42. Sennh - I am with you (7:44)
43. Aerosmith - I don't want to miss a thing (4:51)
44. Stretch & Vern - I'm alive (7:16)
45. Right Said Fred - I'm too sexy (2:51)
46. Alanis Morissette - Ironic (3:48)
47. High Contrast - Kiss,kiss,bang,bang (5:41)
48. Michael Jackson - Leave me alone (4:40)
49. Mattafix - Living Darfur (4:14)
50. Shapeshifters - Lolas Theme (3:26)
51. R.E.M. - Losing my religion (4:27)
52. DJ Hazard - Machette (7:06)
53. Chemical Brothers - Midnight madness (8:16)
54. Robbie Williams - Millenium (3:46)
55. N.E.R.D. feat. Santogold & Julian Casablancas - My drive thru (4:05)
56. The Who - My generation (3:21)
57. Future Sound of London - Papua New Guinea (6:47)
58. Depeche Mode - Personal Jesus (4:56)
59. Eric Prydz - Pjanoo (7:32)
60. Depeche Mode - Policy of truth (4:55)
61. Tori Amos - Professional widow [Paul Woolford re-edit] (7:51)
62. John Dahlback - Pyramid [Dirty South mix] (7:44)
63. Doris Day - Que sera,sera (2:05)
64. The Fugees - Ready or not (3:46)
65. Basement Jaxx - Red alert (3:39)
66. The Rolling Stones - Satisfaction (3:46)
67. Michael Jackson - Smooth criminal (4:17)
68. Robbie Williams & Nicole Kidman - Somethin' stupid (2:48)
69. Blur - Song 2 (2:01)
70. Sis - Standing (10:22)
71. Kanye West - Stronger (5:12)
72. Olivia Newton-John & John Travolta - Summer nights (3:37)
73. Scooter - Summer wine (3:47)
74. Groove Armada - Superstylin' (3:50)
75. Jurassic 5 - Swing set (5:18)
76. Chase & Status - Take me away (6:14)
77. Pendulum - Tarantula (5:31)
78. Michael Jackson - They don't care about us (4:44)
79. Michael Jackson - Thriller (5:57)
80. Skibadee - Tika Toc (3:56)
81. George Michael - Too funky (3:44)
82. Chumbawamba - Tubthumping (3:33)
83. Basement Jaxx - Twerk (5:26)
84. Mystery Jets - Two doors down [Duke Dumont reconstruction] (8:15)
85. Madonna - Vogue (5:19)
86. Aerosmith - Walk this way (3:41)
87. Louis Armstrong - What a wonderful world (2:12)
88. Chris Brown - With you (4:12)
89. Kelly Rowland - Work [Freemasons radio edit] (3:12)
90. Depeche Mode - World in my eyes (4:27)
91. Joe Cocker - You are so beautiful (2:39)
92. Olivia Newton-John & John Travolta - You're the one that I want (2:48)
Si,dupa cum am spus-o,inca mai sper ca pot recupera "acea" muzica. :D
And,so far,nice tunes,mate!Cheers!
dar acum, cata muzica ai? :D
Trimiteți un comentariu